999 TL Üzeri Harcamalarda Ücretsiz Kargo Fırsatı!

Sıkça Sorulan Sorular

birlikgiyim.com’dan sipariş verirken kredi kartı, banka kartı, kapıda ödeme seçeneklerini tercih edebilirsiniz.

 

Kredi Kartı İle Ödeme:

Kredi kartı ile yapılan alışverişlerde ödeme işlemleriniz, 128bit SSL güvenli şifreleme üzerinden aracısız olarak ödeme hizmet sağlayıcımız ve anlaşmalı olduğumuz bankalar tarafından gerçekleştirilir.

Ayrıca kredi kartı ile yapılan alışverişlerinizi 3D Secure uygulaması sayesinde güvenle yapabilirsiniz. Sizden başka kimse onayınız olmadan kredi kartınız ile alışveriş yapamaz.

 

Kapıda Ödeme:

"Kapıda Ödeme" seçeneğini kullanarak sipariş verebilirsiniz. Sipariş verirken kargo seçeneklerinden istediğiniz kargo firmasının kapıda nakit ödeme seçeneğini seçerek işlem gerçekleştirebilirsiniz. Paketinizi teslim alırken ürün bedelini kargo kuryesine "nakit" olarak ödeyebilirsiniz. "Kapıda nakit ödeme" seçeneğinde yalnız nakit ödeme kabul edilmektedir. “Kapıda ödeme” alternatifi seçildiğinde sipariş tutarınıza ek olarak 7 tl “kapıda ödeme hizmet bedeli” yansıtılır. Hizmet bedeli kargo seçenekleri sayfasında yer almaktadır. Kapıda ödeme seçeneği en fazla 650 TL’ye kadar olan siparişlerinizde geçerlidir. 650 TL üzeri olan alışverişlerinizde kapıda ödeme seçeneği devre dışıdır.

X TL ve üzeri siparişlerde kargo ücretsizdir, ancak kapıda nakit ödeme seçeneği ile sipariş verdiyseniz kapıda nakit ödeme bedeli olan X tl toplam tutara eklenir.

Ürünleri sepetinize ekledikten sonra son aşamada kargo ücretlerini görebilirsiniz.

birlikgiyim.com’dan verdiğiniz  siparişler, sizin seçiminiz doğrultusunda x kargo firması ile gönderilir.
Dağıtım ağımız, Türkiye sınırları içinde en fazla noktaya dağıtım yapan Yurtiçi kargonun dağıtım ağı ile sınırlıdır.

Ürün kargolandıktan sonra çoğunlukla 1-2 iş günü içinde teslimat yapılır. Mesafeye bağlı olarak teslimat süresi 2-5 güne kadar uzayabilir. Mobil bölgelerde teslimat süresi uzamaktadır. Teslimatta aksaklık yaşanmaması için kargo takip numaranız ile kargonuzu takip ederek son durumu ve  nerede olduğu ile ilgili ayrıntılı bilgi alabilirsiniz.

Pazar günü ve resmi tatil günlerinde kargo firmaları çalışmamaktadır. Bu nedenle resmi tatil günlerinde verilen siparişler tatil bitiminden sonraki ilk iş gününde kargolanır.

Yılbaşı, Bayram, Sevgililer Günü, Anneler Günü, Babalar Günü gibi özel günlerde aşırı yoğunluk nedeniyle kargo firmaları dağıtımda zorluk çekmektedir. Bu nedenle özel günlerde siparişlerinizi sorunsuz teslim alabilmek adına lütfen siparişlerinizi son güne bırakmayarak 2-3 gün önceden sipariş veriniz.

 
 
 
Teslimat sırasında adreste bulunmamanız durumunda kargo görevlisi kapınıza ziyaret notu bırakacaktır ve kargonuzu adresinize en yakın kargo şubesine teslim edecektir. Şubeden 2 iş günü içinde teslim alabilirsiniz.

Yurtiçi Kargo gönderi numaranız sisteme girildikten sonra, bu numara otomatik olarak e-posta ile tarafınıza ulaşır. Bu gönderi numarası ile kargo firmasının web sitesinden kargonuzu takip edebilir, dağıtım süreci ile ilgili bilgi edinebilirsiniz. Kargonuzun tarafınıza ulaşımını sağlayacak şubeyi ve telefon numarasını görebilirsiniz.

Kargonuzu takip etmeniz, teslimatta yaşanabilecek olası problemleri ve gecikmeleri engelleyecektir. Örneğin, kargonuzu siz adreste yokken geldiği için teslim alamamış olabilirsiniz. Bu tarz durumlarda kargonuz en yakın kargo şubesine teslim edilir. Şubeden kendiniz 3 iş günü içerisinde siparişinizi teslim alabilirsiniz.

İade, Arıza yada Değişim için ürününüzü göndermeden önce İletişim Formu ile Müşteri Hizmetleri birimimizi lütfen bilgilendiriniz. birilikgiyim.com Müşteri Hizmetleri, sizi işleminizle ilgili olarak yönlendirecektir.

Ürünü iade için adresinize gönderdim. İade işlemleri nelerdir?

İade etmiş olduğunuz ürün tarafımıza ulaştığında ilgili birim tarafından iade koşullarına uygun olup olmadığının kontrolü yapılır. Gerekli görüldüğü hallerde yetkili servise gönderilerek test edilmesi sağlanır. Belirtmiş olduğumuz şartlara uygun iade yapıldığı belirlendiğinde iade süreci başlamaktadır. Siparişinizin iadesi 2 iş günü içerisinde yapılmaktadır.
Siparişinizi kredi kartı ile yaptı iseniz kredi kartınıza; havale ile yaptı iseniz havale adresinize iadeniz yapılır.
Sipariş iadenizin yapıldığı, üyelik e-postanız ile tarafınıza bildirilmektedir.
İade edeceğiniz ürünü gönderirken hasar görmemesi için,ürünü orjinal paketi ve tüm faturalarıyla birlikte ayrı bir koli içerisine koyunuz.Orjinal paketi ile yapılan gönderimlerde üzerine kargo firmasının etiketinin, koli bandının yapıştırılması v.s. olabileceğinden hasar görmüş ya da tahrip edilmiş olacağından ürün tüm aksesuarları ve faturası ile teslim edilse dahi tekrar satılabilirliği olamayacağından iade alınmasında sorunlar yaşanacaktır.
İade etmek istediğiniz ürünü iade etme nedenini belirten not (faturanın arkasında yer alan form) ve faturanızın tüm nüshaları ile birlikte gönderiniz.Ürünü mutlaka size hangi kargo şirketi ile gönderildiyse o kargo şirketi ile gönderiniz.
İade edeceğiniz ürünün ayıplı olması dışındaki tüm iade nedenlerinde kargo ücreti müşteriye aittir.
Ürün iadesinde ürün ile birlikte faturaya ait tüm nüshaların tarafımıza gönderilmesi zorunludur.Aksi taktirde ürün iadesi yapılmayacaktır.

Paketiniz bize ulaştığı günden itibaren 4-6 iş gününde işleme alınıp gönderilmektedir. Tarafınıza SMS ile bilgilendirme yapılmaktadır.
Ürünleriniz elimize ulaştığı andan itibaren en geç 2 iş günü içerisinde para iadeniz yapılmaktadır. Bankaların süreç ve uygulamalarına göre; kredi kartına yapılan iadeler, hesap kesim tarihinden sonraki ilk ekstrenize + bakiye olarak yansır. Hesap kartı ya da iban numarasına yapılan iadeler, bankalar manuel işlem yaptığı için 4 - 7 iş gününde hesabınıza geçer. Para iade dekontunuz sisteme kayıtlı mail adresinize gönderilir.
1.Tamamlanıp kargoya verilen ancak kargo görevlisinin alıcıya ulaşamayıp teslimat sağlayamadığı ve göndericiye iade edilen siparişler, gönderici tarafından iptal edilir.Sipariş kredi kartı veya ininal kart ile yapıldıysa para iadeniz siparişinizi verdiğiniz karta iade edilir. Kapıda nakit ödeme ile verilen siparişler alıcıya teslim edilmeden göndericiye iade edildiğinde sistem üzerinden siparişiniz iptal edilir.
2.Verilen siparişlerde alıcı bilgisi veya teslimat bilgisi gibi unsurlarda eksik veya hatalı bilgi var ise ve bu teslimatın yapılmasını engelleyecek bir durumda ise, siparişiniz iptal edilir ve size bilgi sms'i gönderilir.
 
Yükleniyor...